poniedziałek, 1 grudnia 2014

Relacja z tagów w Lublinie...

Cudowny weekend na Targach- Kolorowe Jarmarki w Lublinie...wspaniały czas z Małgosią...w cudownym klimacie anielskiego stoiska, które zaaranżowała własnie Małgosia. Bardzo miło mi, że mogłam uczestniczyć i ze moje skromne prace mogły zagościć w tym magicznym miejscu.
Gosia dziękuję...oby więcej takich pięknych chwil.

Miło było spotkać tyle cudownych osób: Anię z Art &Hobby Studio,  ekipę i cudowną właścicielkę Anię z Pasmanterii Bocian...

Dodało mi to energii do dalszej pracy i  tworzenia...otrzymałam tyle miłych słowa od osób,
które znają mnie tylko wirtualnie...to piękne...serce się raduję...


I moje szyjątka...karteczki, notesiki...



I jeszcze wywiad...proszę nie oglądać...trema..trema... 


I warsztaty...
serdecznie dziękuję cudownym sponsorom bez, 
których nie było by takich cudownych warsztatów...CraftPassion -wykrojniki, taśmy 3D,
papiery ze sklepu Studio75 i papiery i dodatki od-Salon Florystyczny Sasanka



***
Jeszcze raz wszystkim dziękuję za ten wspólny czas...piękne chwile!
Oby było takich więcej :)

Peninia

13 komentarzy:

  1. Gosiu, piękne, wręcz bajeczne stoisko :) Tyle ślicznych prac, ach szkoda, że tak daleko mam i nie mogłam odwiedzić Was.
    Warsztaty udane, widać to po zadowolonych buźkach kursantek i świetnych pracach.
    Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Moniko...wielki buziak dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  3. cudnie było jak widzę:) uwielbiam takie imprezy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe targi, dekoracje i rękodzieło. zaaranżowałaś stoisko tak, że serce rośnie. Gratuluję. Pozdrowienia serdeczne

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie coś zjadło mój komentarz... Szkoda że impreza tak daleko... na pewno zdjęcia nie oddają w pełni tego klimatu ale miła taka namiastka :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam, widziałam..jak dla mnie najpiękniejsze stoisko na całych targach :) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie przygotowane stoisko, napatrzeć się nie mogę! :)

    OdpowiedzUsuń