środa, 1 października 2014

Karteczki świąteczne...

Witam Was serdecznie już październikowo....oj czas tak mi szybko umknął we wrześniu, że nawet nie wiem kiedy...miałam mnóstwo pracy więc pewnie dla tego... mało  mnie było na blogach...ale powoli nadrabiam zaległości.
***
A dziś inspiruję na blogu Studio75 ...choć mamy dopiero październik i jeszcze trochę czasu do świąt i zimy, to ja nie mogłam się oprzeć cudownemu papierowi Zimowy poranek i postanowiłam zrobić pierwsze karteczki na Boże Narodzenie...





***
I jeszcze słowo o sowach..które polecą do Mru.
Gratuluję i proszę o adresik!

Pozdrawiam-Gosia

28 komentarzy:

  1. Piękne kartki! Czyżby to już ten czas, kiedy trzeba zaczynać przygotowania do świąt? Gratuluję nowej właścicielce sówek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:) Czy już czas?...dla mnie tak,bo nigdy nie mogę się wyrobić z kartkami, zawsze późno zaczynam,więc w tym roku wcześniej ... :)

      Usuń
  2. Gosiu, piękne kartki stworzyłaś! Zazdroszczę, że umiałaś się zebrać i zacząć kartkować. Ja zawsze zaczynam za późno, najczęściej w okolicach Mikołaja i niestety nie do wszystkich docierają moje kartki :( Może w tym roku uda się wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, przepiękne są te Twoje świąteczne karteczki :) Nie obraziłabym się, gdyby taka jedna zawitała do mojego domku...
    Zapraszam też do siebie na Candy - http://marilles-crochet.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdecznie gratuluję Mru wspaniałego prezentu.
    Przepiękne kartki !!!
    Dziękuję i pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Małgoniu śliczne karteczki - nie pisałąm bo ciągłe zaniki mam necika - prosze wyslij mi twój dokłądny na meila : artbona@t.pl - bo koperta odciebie naprawdę jest tak zniszczona jak ci pisałąm że połowa adresu twego jest nie do odczytania - buziaczki ślę Marii i czekam na twój adres

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne te kartki świąteczne, ale jestem pod wrażeniem wszystkich Twoich prac i obserwuję :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne prace :) Gratuluje zwyciężczyni i dziękuje za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne karteczki!
    Pozdrawiam cieplutko i gratuluję zwyciężczyni:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny nastrój i piękne mroźne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się kolorystyka karteczek, kompozycyjnie jak zwykle - mucha nie siada ;)))

    OdpowiedzUsuń
  11. ależ ten czas pędzi.. cudne kartki:)

    OdpowiedzUsuń