niedziela, 3 sierpnia 2014

Mediowa karteczka urodzinowa...

Witam Was cieplutko...czas biegnie szybciutko... już przywitał nas nowy miesiąc. Mój urlop właśnie dobiegł końca i już jutro wracam do pracy, do codzienności...mam trochę lenia i przyznaję, że wcale mi się nie chce...bo samopoczucie jakieś takie dziwne, te ciągłe dolegliwości gardła i bólu głowy odbierają mi chęci...
do czegokolwiek...
***
Wczoraj w ramach odpoczynku i relaksu wykonałam kolejną karteczkę mediową
 (z użyciem farb akrylowych i wodnych) na urodziny.
Zgłaszam ją na wyzwanie AltairArt oraz Na Strychu "Farba"
Zgłaszam ją również do zabawy Fan miesiąca w Lemoncraft
użyłam cudowny papier z delikatnym pismem -Nie zapomnij mnie 04




***


***


***
Cieplutko Was pozdrawiam!

29 komentarzy:

  1. jeżeli złe samopoczucie tak wpływa na jakość pracy...to ja też tak chcę.... (hi hi hi)
    jest śliczna, piękne kolorki tej kartki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest śliczna :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu - DT AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No widzę że nie tylko mnie leń łapie... ;)
    Karteczka wyszła świetnie podobają mi się w niej te akcenty turkusu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak Ty to robisz, że wciąż zaskakujesz! Kartka niezwykle urokliwa, przyciąga wzrok i już nie puszcza... :)))
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  5. zawsze wiem, że jak wejdę do Ciebie to zobaczę coś pięknego i jeszcze nigdy się nie zawiodłam :)

    dużo zdrówka i lepszego samopoczucia, kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna karteczka♥zdrówka życzę♥pozdrawiam♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna! Moje ulubione zestawienie kolorów. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Doskonała!!! Kolory, efekty mediowe, dodatki - super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super - i kolory, i faktury, i dodatki -piękna i urokliwa kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I do trust all the ideas you have presented
    to your post. They are really convincing and can certainly work.

    Still, the posts are too short for beginners. May you please extend them a bit from subsequent time?

    Thanks for the post.

    Feel free to surf to my site Dean Graziosi More information

    OdpowiedzUsuń
  11. Karteczka cudna !!!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna... Mediowanie i kwiatowa kompozycja urzekły mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna praca, śliczne mediowania i bardzo delikatna kolorystyka :) Kartka mnie urzekła :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniała karteczka, wyszedł niesamowity mix :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczna, moje ulubione ostatnio połączenie kolorów :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń