wtorek, 4 marca 2014

Kotki

Witam Was bardzo ciepło. 
Kolejny tydzień w domu z grypą ale już mi przechodzi...
siedzę więc sobie w domku i co nieco tworzę...przy herbatce...
Dziś chciałam pokazać Wam kolejne beżowe kotki, które ozdobiłam cudowną beżową tkaniną w białe groszki. Z niej wycięłam serduszka i przystroiłam brzuszki kotków, dorobiłam im również kokardki na które nakleiłam perełki.
Zapraszam na blog
***



Kotki zgłaszam na wyzwanie KOT ART na blogu Addicted to Crafts

***
Cieplutko pozdrawiam i dziękuję za każde miłe słowo! Buziaki!

42 komentarze:

  1. kolejne kocie słodziaki. chyba to ulubiony motyw.... Jak zawsze pomysłowe i sympatyczne

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrówka życzę!! Ja też jestem mocno zasmarkana :(
    A kociaki słodkie i eleganckie bardzo z tą kokardką pod szyjką :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje! Równiez zycze zdrowia!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze urocze i precyzyjnie wykonane.

    OdpowiedzUsuń
  5. Patrzę na kotki i uśmiecham się, sliczne!
    A kysz, choróbsko.

    OdpowiedzUsuń
  6. co tu dużo pisać....cudne :O)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezmiennie piękne:) I słodkie jak ciasteczka (nawet kolorem nieco nawiązują do pierniczków), aż chciałoby się je schrupać!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne kotki,a Tobie życzę dużo zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie urocze sa te kotki ♥ Pozdrawiam serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Są kapitalne,cieszę się ,że już Ci lepiej,Ja dziś cała połamana chodzę,boli mnie każda kość w moim ciele...mam nadzieję,że nie grypa:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje, u mnie tez sie tak zaczynało -bólem kazdej kosci.Zdrówka zycze!

      Usuń
  11. Urocze i sympatyczne te kotki. Dużo zdrowia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kotki są niesamowite! Śliczne! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Słodziaki- kociaki. Kapitalne z tymi groszkami :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. urocze koteczki :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  15. Przesłodkie są, ostatnio córce pokazywałam Twoje poprzednie koty, bo jak już wspominałam cudownie poprawiają humor :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Przecudne kociaki i bardzo fajne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjne te kociaki....ale jesteś zdolniacha!!! Podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli zrobisz kotkowe Candy to zapiszę się z milion razy :)

      Usuń
  18. cudne kociaki wsam raz na wyzwanie, powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  19. Do schrupania! :-)
    Do kawy.
    mniam.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudne kociaki :) Zdążyłam zagłosować jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń