piątek, 24 stycznia 2014

Anioł- wpis do art journala- tydzień z 3rd Eye i Studio75

Biorę właśnie udział fantastycznym w projekcie Studio 75 i 3rd Eye. Przez tydzień
projektantki prezentują prace wykonane z produktów tych obydwu marek.

W środę była więc moja kolej aby zaprezentować swoją pracę wykonaną z produktów Studio75 i 3rd Eye
***
Wykonałam wpis do Art -journala na papierach "Mała czarna",
które pomalowałam lekko białą farbą i rozpuszczoną kawą.
Strony ozdobiłam stemplami 3rd Eye i okrągłym badzikiem z motywem okna.
***



***
 Zapraszamy Was również na rozdawnictwo,
którego szczegóły znajdziecie TU

***
 W moim projekcie użyłam:
  Studio75 i 3rd Eye
  

22 komentarze:

  1. Twoja niesamowita wyobraźnia i kreatywność to uczta dla oka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja to już nie mam słów... Co zrobisz, to cudo! ;o) Anielica wspaniała! Całość jak z bajki ;o)

    OdpowiedzUsuń
  3. Boziu toż to cudne jest, napatrzeć się nie mogę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. niesamowicie i przejmująco piękny wpis!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała prezentacja! Wzruszyłam się ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Gosiu - Twoje mediowe prace rozkładają mnie na łopatki :) Normalnie cuda :)

    OdpowiedzUsuń