sobota, 24 sierpnia 2013

Dużo liter

 Chyba coraz bardziej wciąga mnie journalowanie...rozczytuje się , eksperymentuję, poszukuję fajny efektów...a przy tym dobrze się twórczo bawię.
***
Zachęcona wspaniałym działem art Journalowym-na portalu ScrapującePolki-postanowiłam więc podziałać i wziąć udział w jednym z ekspresowych wyzwań po nazwą- "Dużo liter".
Wykonałam taki oto wpis z cytatem. Użyłam białego gesso, dużo pomiętych gazet pod tło, papierowych serwetek, wydrukowanych liter, taśmy vashi. 
Niektóre motywy poprawiłam cienkopisem, przetarłam tu i tam, dodałam trochę mgiełek i brązowego tuszu.A co wyszło zobaczcie sami...
***

***
Wpis wykonany na czarnej bazie albumowej ze sklepu Eco -scrapbooking

***
Ciepło i serdecznie Was pozdrawiam!


16 komentarzy:

  1. jestem pod wrażeniem:)piękna praca, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. obłędna...niezwykle urokliwa:) cudo

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite! Bajka po prostu!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja Gosiu... Już wiem, do kogo się zgłoszę o kilka rad w spawie żurnalingu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, nie dziwię się, że specjalistki tak życzliwie komentują!
    Pozdrawiam i zaglądam systematycznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Imponująca i niezwykła praca:))

    OdpowiedzUsuń