wtorek, 9 kwietnia 2013

Notes w brązach


Uwielbiam tworzyć notesy, pamiętniki, sekretniki...pewnie dlatego ze lubię dużo notować, zapisywać, naklejać i oczywiście w nich malować ...bo przecież dookoła tyle pięknych i ciekawych rzeczy,
które można "uchwycić", wspaniałych chwil, wartych zapamiętania.
 Więc dziś chciałam pokazać Wam mój kolejny notatnik taki z nutką melancholii. Okładkę wykonałam z bawełnianego płótna i ozdobiłam ją cudownymi papierami z Primy i UHK Gallery.
 Całość utrzymana w brązach, które są bardzo bliskie mojemu sercu.




Po otwarciu ...

***
Od wczoraj smutny dla mnie czas...cierpię w sercu i duszy, przeżywam to co dzieje...nie mogę jeść
  i modlę się za zdrowie dla dziadzia...tak bardzo go potrzebuje...

20 komentarzy:

  1. Notes czarowny, tajemniczy...
    W modlitwie jest wielka moc, siła i ukojenie...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ściskam serdecznie Małgosiu:-*
    Notes fantastyczny! W kolorystyce jedynie słusznej;-)

    Jola

    OdpowiedzUsuń
  3. Notesik cudowny! Tak bardzo Twój!
    Ściskam, posyłam ciepłe myśli i anielskie opiekuńcze skrzydła!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochany Duszku tyle smutku na końcu, bardzo mi przykro, ściskam czule :***

    Notesy Twoje kocham bez pamięci... i ten jest PRZEPIĘKNY! Idealny klimat i nastrój... WSPANIAŁY...

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniałości tworzysz ... nic tylko swoje marzenia wpisywać

    OdpowiedzUsuń
  6. Notes cudny, piękne kolorki i klimacik...Trzymaj Się PENINIO:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko doskonałe w każdym calu! Uwielbiam Twoje notesy!

    Życzę Ci dużo nadziei i wiele sił, a Twojemu dziadziowi zdrówka!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny, romantyczny notesik:)

    Życzę siły i nadziei, Gosiu:*

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny,szczególnie ten metr krawiecki na okłądce.Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  10. notesik idealny:) Trzymaj się kochana,pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przytulam Cię mocno...
    Notesik piękny, jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
  12. a ja uwielbiam notesy w Twoim wykonaniu!
    przesyłam moc pozytywnej energii!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie go skomponowałaś - istne cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny notes. Mam nadzieję,że z Dziadziem lepiej... przytulaski przesyłam:)*

    OdpowiedzUsuń
  15. W dniu urodzin składam Ci serdeczne życzenia - dużo sił do przetrwania w trudnych chwilach .Zdrowia dla Ciebie i Twojej rodziny.Oraz wielu wspaniałych prac -i cierpliwości w dążeniu do celu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego dobrego Gosiu :-)
    notesik prześliczny :-)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  17. Gosiu - wszystkiego najjjjjjjjjjjjjjjjjjjj :)) A notesik jest cudny i te moje ulubione brązy .......... :))

    OdpowiedzUsuń
  18. az szkoda notowac w takim notesie....:)

    OdpowiedzUsuń