niedziela, 29 lipca 2012

Wianki i starocie...

Upał dziś taki...że nie mogę znaleźć sobie miejsca...
i jakieś ogólne rozleniwienie mnie dopadł...straszne rozleniwienie...
***
Dziś kolejna porcja wianuszków koronkowych...
tym razem w bieli i niebieskościach...
***



*** 
Wczoraj byłam na pchlim targu i targu staroci...och było dużo cudowności... oglądałam ,podziwiałam...i trochę kupowałam...
Zakupiłam dwie buteleczki, które idealnie wpasowały się do mojego pobielonego nosidełka...przynajmniej tak mi się wydawało...bo zmieściła się tylko jedna a druga musiała stanąć obok.
Wpadła mi również w oko łyżeczką...z pięknym słonecznikowym motywem...i musiałam sobie zakupić-bo mam słabość do łyżeczek...
***

 Moja mała kolekcja...


***
Życzę Wam miłego dnia...dużo serdeczności posyłam!

43 komentarze:

  1. Wianuszki przepiękne, łyżeczki .... pieję z zachwytu. U mnie pada deszcz i jest przyjemnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też straszliwy upał, nic się nie chce. Wianuszki śliczne a i zakupy bardzo udane:))Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  3. super starocie a wianuszki jak zwykle dotychczas urocze i takie słodziuchne ... kocham Twoje kolorki
    miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te Twoje wianuszki :) A kolekcja łyżeczek wspaniała - są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  5. w błękicie podoba mi się najbardziej. Niech kolekcja łyżeczek rośnie szybko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne wianuszki!Ja się wczoraj zabrałam wieczorową porą za jeden :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wianuszki słodziutkie! A co do łużeczek, to są śliczne. Sama mam kilka w kolekcji, głównie takich brytyjskich, z miejsc w których byłam i takich wyłowionych na car boot sale. Fajna sprawa :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne wianuszki ! Mogę zapytać na czym je robisz, tzn. na wianku tekturowym czy słomianym albo innym ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Aby zrobić wianuszek - szyję koło z dziurką z grubego lnu i wypycham watą. Okręcam całość koronką i doszywam kwiatuszki:))I gotowe:) Na tekturowym lub słomianym trzeba by było dużo więcej kwiatów bo na boki też.

      Usuń
  9. jejku jak ja uwielbiam starocie. Zazdroszczę Ci kolekcji łyżeczek. Wianuszki piękne:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczne wianuszki i super kolekcja lyzeczek:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękne łyżeczki...
    wianuszki oczywiście także:)
    targu staroci zazdraszczam...
    ślę pozdrowienia i dziękuję za odwiedziny na moim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wianki cudne! , buteleczki i łyżeczki... fajnie ,że udało Ci się coś fajnego wyszperać.
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  13. wspaniałe wianuszki, takie delikatne przez te koronki. Gratuluję udanych zakupów, buteleczki wyglądają pieknie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Niezwykle urocze te wianuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wianuszki piękne, oczu nie można od nich oderwać!!! a kolekcja łyżeczek jest po prostu zachwycająca!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wianuszki są śliczne! A łyżeczek używasz, czy służą tylko do podziwiania? Są rewelacyjne!
    Dopiero dziś zobaczyłam królika - super!
    Ninka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.Tak,jedną z nich używam (tą z ciętym czubkiem)zamieszkała w cukiernicy:)

      Usuń
  17. Świetne te wianki, z niebieskościami naj:) Łyżeczek życzę jeszcze więcej, są śliczności, ja mam jedną, z różą i tez się nią zachwycam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wianki śliczne-a kolekcja łyżeczek też mi się podoba- ze słonecznikami najbardziej ; )

    OdpowiedzUsuń
  19. Taki upał, a tu cuda - wianki :))) Łyżeczki bardzo urokliwe, ta z listeczkami druga po prawej , cudna ! :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. fajna kolekcja łyżeczek.. kto szuka, ten znajdzie :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczną łyżeczkę kupiłaś, ładna kolekcja powstaje , a wianuszki przecudnej urody uszyłaś :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. przepiękne wianuszki :)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Peninia! cudeńka zdobyłaś na targach... kolekcja łyżeczek przepiękna! a buteleczki świetnie prezentują się w stojaczku!
    Twoje wianuszki są magiczne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. przeurocze wianki, masz tak magicznego bloga że mogła bym wpatrywać się w Twoje prace godzinami! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczne wianeczki ... a łyżeczki sa naprawde unikatowe pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  27. Peninio te wianuszki....ja koniecznie takiego chcę mieć! Przecież to cudeńko samo w sobie :) absolutnie prześliczne, delikatne i subtelne i tak bardzo bardzo mi się podoba, że koniecznie mi napisz jak to zrobić żeby zdobyć takie małe cudo od Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wianuszki fantastyczne, takie delikatne

    OdpowiedzUsuń
  29. Wianuszki cudne, ale jakie skarby upolowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Mehmet Oz, prominent thoracic surgeon & fam professor of columbia university since many years for details
    he mentioned about diet & Weight loss secret about acai berry plus.
    Take note of some of the most common type of chocolate used in everyday dishes.
    The shape of the window onto the matching patterned paper pieces that will be mentioned later on, it is not recommended for everyone.

    An extract from the acai berry.

    My blog: acai berry side effects warning

    OdpowiedzUsuń