niedziela, 8 stycznia 2012

Serduszka we fiolecie...

...noc przyniosła w mojej okolicy niewielką ilość śnieg...
pola i drzewa w lekkiej bieli...
i jak dla mnie taka ilość śniegu wystarczyła by mi w zupełności
bo za wielką zimą nie przepadam...uwielbiam ciepło:) Tak już mam:)
***
Wczorajszy dzień spędziłam w większości w pracowni trochę szyjąc...
wypiłam przy tym dużą ilość kawy...
i objadałam się drożdżowymi (ciepłymi) bułeczkami
które piekła babcia...och rozleniwiła mnie ta sobota...
rozleniwiła...
***
Ostatnio zakupiłam sobie w sklepiku fioletowy lniany materiał...
...korciło mnie aby uszyć z niego serduszka z dodatkiem bieli...
I oto są...




Życzę Wam pięknych niedzielnych chwil!

57 komentarzy:

  1. Cudne są te Twoje serduszka! A w dodatku uwielbiam fiolet :) Miłej niedzieli życzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczniunie, dziękuję serdecznie i miluniego dnia życzę!papa

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ladne te serduszka,prawie na NK pisala kolezanka,ze na slasku tez snieg napruszyl,a tutaj deszcz byl rano,wiec fajna pogoda do recznych robutek

    OdpowiedzUsuń
  4. a u mnie cały czas śnieży... ładnie, pięknie jak się siedzi w domu, a jak trzeba będzie wyjść, to będzie trochę gorzej ;)
    serduszka urocze, fiolet ładnie przełamany białą koronką :)
    Peninia Tobie też miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jej cudne są, ja tez kocham fiolet więc od rezu przykuły moją uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fiolet+ białała koronka, ten zestaw musiał dać taki cudowny efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  7. znasz moja miłość do fioletu!no boskie są:))

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiekne serducha w kolorze który lubię:)
    u mnie nie ma śniegu:(
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne:). Lubię fiolet....
    Miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne serducha.Lubię fioletowy kolor.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. cudne są i pasują do dzisiejszej akcji ;)
    kolorki świetne

    OdpowiedzUsuń
  12. Super serduszka! U nas też śnieg tylko poprószył i jak dla mnie, to tez już może nie padać :O)

    OdpowiedzUsuń
  13. Znowu tworzysz cuda... Pięknie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne serduszka :) W moim ulubionym kolorze :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  15. fioletowy len, no no nie często taki widać, nie dziwię się,że chciałaś coś z niego zrobić
    białe dodatki znakomicie pasują
    a bułeczki babcine.....ech...pamiętam rogaliki mojej babci...ale to juz tylko wspomnienie...

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne fioletowe serducha.Czuję zapach tych babcinych drożdżowych bułeczek. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześlicznie wyglądają serca w fioletach:)...narobiłaś mi apetytu...;)Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne są takie fioletowo-białe, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. mmm serduszka i to jeszcze we fiolecie:) cudeńka

    OdpowiedzUsuń
  20. Very fin lavender hearts and through the lace also very delicate. Best regards Senna

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne te fioletowe serduszka:)bardzo lubię ten kolor,dużo moich ubrań jest w tym kolorze:))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Dawno mnie u Ciebie nie było! A tyle nowości, tyle piękności!! Serduszki w moim najukochańszym kolorze. Ale najbardziej mi się spodobał ten chłopczyk z niebieskimi włosami! Kobieto!-masz złote rączki!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Serduszka śliczne!!!!I filizankę dojrzałam uroczą!

    OdpowiedzUsuń
  24. Fiolet to fajny kolor, nawet serduchom w nim dobrze, Twoim serduchom w szczególności:)Piękne są:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Peninio piekne te serduszka, biel i fiolet piekne polaczenie.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne są, bardzo oryginalne z tymi kwiatkami;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Slodziutkie i w oryginalnym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie to wymyśliłaś! Prezentują się cudnie!
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  29. Jakie super serducha! I ten fiolet, jak dojrzałe śliwki :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. serducha piekne :) a ja tez lubie cieplo a sniegu nie ma ani grama :(

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładnie się prezentują Twoje serducha w mocnym fiolecie. A w Warszawie nie ma śniegu, tylko nadal szaruga jesienna. Pozdrawiam cieplutko, bo ja bardzo lubię ciepło podobnie jak Ty. PA. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  32. niesamowity kolor tego lnu :) no i serduszka śliczniutkie :)
    a u mnie śniegu ani na lekarstwo, za to cały dzień mży, leje, kapie siąpi... ech, jak w listopadzie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Piekne serducha i cudowny ich kolor!
    Milego Dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Peniniu serducha są romantyczne i piękne :)
    Zastanawiałam się skąd Ty bierzesz pomysły na te piękne prace i doszłam do wniosku ,że nie zgadnę za nic w świecie. Z artystami tak jest ,że wszystko co tworzą zamienia się w sztukę .
    A ja za nim coś zdziałam to myślę i myślę i jeszcze nie trafię w to co chciałam .
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za to ,że mogę zaglądać do Twojego bloga , bo dzięki temu dany jest mi kontakt z Twoją twórczością :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne serca i na dodatek w moim ulubionym fiolecie :-) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne serduszka, bardzo udane połączenie fioletu z bielą.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne, zwłaszcza, że mnie od wczoraj wzięło na kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Małgosiu serduszka przecudne !!!
    A fiolety, to TO co Kaprysy lubią najbardziej !!!!
    Piękności, wiesz że ja jestem wielką fanką Twoich prac !!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Pozdrawiam serdecznie Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudowne! Idealnie pasowały by mi do mojego wrzosowego pokoju :]

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne serduszka... w moim ulubionym kolorze :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękne i niezwykle pomysłowe:))

    OdpowiedzUsuń
  42. Serducha świetnie się prezentują. Pewnie wzdycha do nich nasza wspólna znajoma - wielbicielka fioletu :)))

    OdpowiedzUsuń