sobota, 28 stycznia 2012

Prezenty od Witchqueen

Dziś pochwalę się ślicznymi prezencikami,
które otrzymałam od Witchqueen.
Wszystko piękne i anielskie...
i konik na szczęście z podkówką... cudowny :)
Z serca dziękuje:)
***
A to dzięki zabawie,
którą zorganizowała Witchqueen na swoim blogu..a więc i ja podtrzymuję
zabawę i przekazuję dalej:)
***
Zasady:
1.Musisz posiadać bloga
2.Pierwsze 3 osoby,które umieszczą pod tym postem komentarz,w którym zgłoszą chęć wzięcia udziału w zabawie,otrzymają ode mnie malutki ręcznie robiony upominek,który wyślę w ciągu 365 dni.
3.Osoba zgłaszająca się organizuje taką samą zabawie u siebie i daje szansę trzem osobą na prezenty wykonane przez siebie.
4. Każdy blogowicz może 3 razy uczestniczyć w takiej zabawie
***
Serdecznie pozdrawiam:)

18 komentarzy:

  1. Czyżbym się załapała??
    Prezencik śliczny!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też się zgłaszam.
    Twój prezent śliczny :)
    Ściskam mocno.
    mixrobotkowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. może i ja sie załapę? :)
    :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny prezent.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. WITAJ...
    A JA MAM PECHA OJ TAKIE CUDEŃKA!!!
    MOJA DROGA WYGRAŁAŚ U MNIE CANDY SERDUSZKO !
    MIAŁAM PROBLEM Z INTERNETEM CAŁY TYDZIEŃ I DOPIERO DZIŚ ODZYSKAŁAM MÓJ WIRTUALNY ŚWIAT PROSZĘ O ADRES elzbietamazan@wp.pl
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezent bardzo fajny, super podkowa na szczęście, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda mi Pieninko, szkoda...
    ale Twój prezent fajnie anielski :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nic tak nie poprawia nastroju, jak prezenciki...Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne prezeciki dostalas.Serdeczne pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. U Ciebie załapać się na pierwsze trzy komentarze to trzeba być na prawdę szybki Bill. Ale ja po tych cudownych niezasłużonych prezentach byłaby ostatnia nierogacizną gdybym teraz startowała ;) Więc na spokojnie mogę podziwiać piękne prezenty, które dostałaś ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne prezenty dostałaś Peninio ;)
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszę się, że się upominki podobają:) pozdrawiam anielsko!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie urocze aniołki! Piękny prezencik

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczne prezenty:)
    Kolejny raz trafaim na tę zabawę i kolejny raz jestem na końcu szarym:)

    OdpowiedzUsuń