czwartek, 5 stycznia 2012

Dziękuję za prezenty...

Chciałam z całego serca podziękować Wam Kochane za te piękne prezenty...
jestem nimi oczarowana.
Sprawiłyście mi ogromną radość.
Posyłam Wam moc uścisków i buziaków!
***
Wspaniałości od Kaprys...otrzymałam
Cudowne tabliczki domki do zapisywania,metalową zawieszka z dziewczynką
broszkę, haftowaną podusię z Aniołkiem,tasiemki koronki i świąteczne życzenia...
Agnieszko dziękuje, po niedzieli zadzwonię na pogaduchy,po długich wyczekiwaniach
w końcu mam telefon*:)


***
Cudowności od Brydzi...
ach przepiekną rameczkę,która zdobi moją półeczkę
i będzie zdobić w każde święta, koroneczki (uwielbiam),
słodkości i śliczną książeczkę Perełkę.
Uściski!


***
Przepiękne malowane serce i moc życzeń
od cudownej Gosi z bloga z Malarstwem na Ty
Buziak :)

***
Prześliczna karteczkę i wspaniałe życzenia ao Ewuni z bloga
***
***
A takie wspaniałości wygrałam w Candy u Lusiaczka
na blogu Galeria Annie i Marie...Dziękuję ;))

No to się nachwaliłam ;)
Wkrótce pokaż jeszcze prześliczny prezent kwiatowy od Boniusi,
jak tylko zrobię fotki.
***
Serdecznie pozdrawiam !

21 komentarzy:

  1. Wysyp cudowności =]
    Zazdroszczę tak pięknych podarków =]
    I gratuluję wygranej =]

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo prezentowo na blogach i u Ciebie rowniez ich nie zabraklo, gratuleuje sa sliczne!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prezenciki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że mogłam sprawić Tobie trochę radości swoim podarkiem ;-)
    Kochana proszę odpisz na @ jutro bym troszkę popracowała ;-)
    Pozdrawiam serdecznie Aga

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezenty są wspaniałe. tylko pozazdrościć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniale jest dostawać prezenty...Ja też tego doświadczyłam,więc domyślam się Twojej radości...
    Dziękuję za odwiedzinki u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się że się podoba prezent, a wylosowała Ciebie rączka mojej Gwiazdeczki- najlepszy dowód że jesteś Szczęściarą :-) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję tylu cudowności:) Wiem co czułaś w takich momentach, na widok pięknot od Ciebie dech mi zaparło:)
    Droga moja, samych szczęśliwych dni w rozpoczętym roku, nieustającej weny, pasji, zapału, energii:) Ale też miłości i zdrowia:)
    Ślę uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękności dostałaś:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne prezenty! Zwłaszcza te tabliczki i broszka są wspaniałe :) A słodkości... mmmm....
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  11. cieszę się że moja skromna karteczka wywołała uśmiech na Twojej buzi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne prezenty! Zwłaszcza to serducho :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Same wsopaniałości:).Gratuluję!
    Dziękuję za udział w zabawie u mnie, pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale piękne prezenty dostałaś, ja bym oszalała z radości:)))
    Poadrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. super prezenty dostalas,troche zazdroszcze,pozdrawiam irena

    OdpowiedzUsuń
  16. I Ty też byłas grzeczna, że tyyyle prezentów dostałas ;) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  17. Koniecznie zerknijcie se na stronę internetową Wood World. Moim zdaniem mają masę fajnych artykułów, które z pewnością wam się spodobają. Ja osobiście zastanawiam się nad zakupem fajnej drewnianej muchy, ale muszę to jeszcze przemyśleć, bo zegarek też do mnie przemawia :) Fajne prezenty, polecam!

    OdpowiedzUsuń