czwartek, 9 grudnia 2010

Miłość...

"Miłość nie jedno ma imię..."
to tytuł nowego wyzwania w Szufladzie,
który zaproponowała nam Katarina.
Oczywiście zapraszam Was do wzięcia udziału w zabawie.
Tym razem nagrodą "wyróżnieniem"
jest możliwość zostania gościnną projektantką,
przez dwa kolejne wyzwania w styczniu.
***
A tak przedstawia się moja interpretacja tematu miłosnego
w kolorach turkusu i fioletu...troszkę tak nietypowo:))
***


***
Posyłam ciepłe pozdrowienia i slicznie dziękuję za komentarze
oraz odwiedzinki.
***

29 komentarzy:

  1. Małgosiu, przyślij mi proszę na mail adres, na który mogę wysłać swoją nagrodę dla któregoś z kolejnych wyzwań. Wiem, że obiecałam ją już kilka miesięcy temu, ale dopiero od Mikołaja dostałam działającą maszynę :) Skrojone miałam już dawno, ale dopiero teraz uszyłam, tak że jeśli nie pogardzisz - to bardzo, bardzo proszę. Matko założycielko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście co? Zapomniałam dać mail :)
    aneladgam@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna miłość w moim ukochanym stylu :)
    Buziaki! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I jak zawsze można u Ciebie nacieszyć oczy i duszę :) Pozdrawiamy ciepło w ten zimowy czas!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne wyzwanie, taki temat zmusza do twórczej oryginalności:) Ty sobie z tym jak zwykle świetnie poradziłać, poprostu wspaniła... cudne klimaty, delikatne, ciekawe, w starym stylu... bardzo Twoje:) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka i cudne prezenty wymiankowe, które pokazywałaś wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolory nietypowe, ale zdjęcie mówi samo za siebie - czyli praca pełna miłości...

    OdpowiedzUsuń
  8. ach jaki słodki całusek,prawda,że masz już Swój rozpoznawalny styl :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczna karteczka!!! Twoje anioleczki sa sliczne!!

    Pytalas gdzie kupuje materialy. Mieszkam w Irlandii, tu jest bardzo duzy wybor, od wyboru do koloru, duzo tez przywoze z Holandii. Jesli chcialabys jakies napisz ma maila. Juz paru dziewczyna kupowalam i wysylalam do Pl.
    Pozdrawiam cieplutko z mroznej Irlandii

    OdpowiedzUsuń
  10. Bomba! Poprostu zakochalam sie:)
    Sciskam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna, subtelna interpretacja tematu...

    OdpowiedzUsuń
  12. Karteczka miłosna jest prześliczna. Jak wszystko co robisz. Jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam połączenie fioletu i turkusu, oraz brązu i turkusu ma w sobie jakąś magiczną moc tak jak i Twoja kartka ;-)
    Piękna i romantyczna !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniała kartka..świetne kolory ..Pozdrawiam Monika

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna kartka :)) pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piekna, kolory idealnie dobrane.
    Pozdrawiam cieplusio.

    OdpowiedzUsuń
  17. balsam dla oka i duszy :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Co patrzę na te kartki to mi się scrapowania zachciewa. A co mi sie zachciewa, to wiem, że za dużo to dla mnie... ;-)
    Śliczna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  19. rewelacyjny :0
    U ciebie każda praca jest taka perfekcyjna, dopieszczona i dopracowana :)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękna interpretacja. Podoba mi się strasznie połączenie turkusu z wrzosem. Para na obrazku cudnie całuśna :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  21. Nietuzinkowy zestaw kolorow. Romantyczna i elegancka! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń