sobota, 6 marca 2010

Znów zanudzam....kolejna pani królikowa...

Po mapciuniej przerwie blogowej, znów jestem i znów zanudzać będę ;)
W pracy miałam"kosmos"na całego...ale przetrwałam
i dziś twórczo sobie poodpoczywam i pooddycham :)
***
Dziś już z samego rana uszyłam panią królikową.
Wykorzystałam do ubrania jej kolorki błękitne,
które ostatnio zakupiłam we wspaniałym sklepie,
przypadkiem odnalazionym w pobliskim mieście.
Chyba będę częściej tam zaglądać :)
Bo kolorki i wzory urocze :)
***




***
Dziękuję Kochane za odwiedziny na moim blogu,
wszystkie urocze komentarze,które podnoszą mnie na duchu
i również dziekuję za maile i piękne wyróznienia,
które niebawem przekażę dalej :))
Buziaki posyłam :)

27 komentarzy:

  1. Odpoczywaj :)
    Króliś jak pozostałe cudniasty !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajowy!!!alez tez bym chciala umiec szyc:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Absolutnie nie czuję się zanudzona! Królików nigdy dość, a szczególnie tak uroczych tuż przed Wielkanocą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Doskonałości nigdy za wiele, uwielbiam patrzeć na Twoje króliczki :) Niebieska króliczka przecudowna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wcale nie przynudzasz, króliczki są urocze i każdy jest inny, wszystkie są wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
  6. króliczka jest przecudnej urody:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej, ja chcę takiego królika! :-) Jest super, a czapeczka powala na kolana :-) Pozdrawiam weekendowo :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. *Rybiooka- uroczo Ci Słonko dziekuję:)Buziak!
    *Asica.p-dziękuję:)Szkoda Kochana,że nie mieszkamy bliżej -bo bym Cię nauczyła :))Buziaki!!!
    *Anna-dziekuję Aniu...Buziaki posyłam :)
    *Viva-dziękuję pięknie:)
    *Darsi-ślicznie dziękuję:)To ujmuje za serducho...ach :)
    *Hala-dziękuję:)
    *Pandora- och to dobrze,że nie przynudzam;)
    Dziekuję,to miłe:)
    *Ludkasz-dziękuję Kochana:)
    *Almirani-miło mi:)Dziekuję bardzo i też pozdrawiam weekendowo:)

    OdpowiedzUsuń
  9. *Zielona- dziękuję :)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana cudo! i ten kapelusik mnie urzekł:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pani Królikowa, jak zwykle, śliczna i kolorki też podniebno - wiosenne, widzę, że nie tylko mnie na błękity wzięło :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolejne cudo. Królisia przecudna i jak reszta Twoich prac idealna. Jestem codziennym gościem, choć często anonimowym:)

    Zaszczyt było Cię gościć w moich skromnych progach:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. *Ipsa- ślicznie dziękuje:)Promyki słonka:)
    *Annasza-Twoje również urocze :))Tak jakoś mi błękitnie :) Buziaki posyłam:)
    *Coco-dziękuję:)Pozdrawiam:)
    *Destiny ikt -och to bardzo mi miło,że mogę Cię gościć w mych skromnych progach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sliczna!!! I ten błękit, ten czepeczek, te koroneczki!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne to przynudzanie :P kroliś w niebieskosciach jest baaardzo cool! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. ...wykonujesz piękne piękności!!! Szkoda, że nie mam czsau na więcej wpisów do Twojego bloga, ale podziwiam bardzo.papap:)

    OdpowiedzUsuń
  17. *Kasianat -dziękuję za odwiedziny:)Pozdrawiam:)
    *Titania yng Nghymru-ślicznie dziękuję:)
    *Anioły Anielki-dziękuję,że mnie odwiedzasz-to bardzo miłe:)Zapraszam zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudny ten królik! materiały boskie! :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Ach, cudna błękitna królisia!
    A jaki czepeczek ma śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Heh... Ale by pani królikowa pięknie komponowała się z kolorkami mojego pokoju...:)

    Śliczna jest:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Peninio :) Królikowa boska :) kolory cudne i jaki ma w dechę kapelutek :)))
    całuje :**

    OdpowiedzUsuń
  22. *Lena_wz- buziaki :)
    *Mazmika- miło mi:)dziekuję :)
    *Joasiunia-dziękuję ślicznie :)
    *Artambrozja-ślicznie dziękuję Kochana :)Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń