środa, 24 lutego 2010

Zimowy scrap...

Wróciłam do pracy z wielką niechęcią,
klimaty się nie zmieniły...ech...
***
Widać już powolutku jak zima odchodzi...w powietrzu czuć wiosnę :)
Ach oby jak najszybciej.
***
A w imieniu załogi ScrapMapek i swoim
zapraszam do udziału w nowym wyzwaniu
scrapowym z nagrodą.
Mapkę przygotowała TruskawkaM.
A tak przedstawia się moja interpretacja.
***
Taki skromny scrapik 30 x 30 :)
***



***
Ślicznie dziękuję za odwiedziny i urocze komentarze.
Życzę miłego wieczoru :)

15 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie zdjęcia oprawiłaś :)
    Lubię takie wierzby na polu stojące, zaraz myślę czy mieszka w nich Boruta ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. *Ludkasz- slicznie dziękuję:)
    *Rybiooka-dziękuję,to fotki wierzbinek,które rosną niedaleko mojego domu :)Ja też je uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny scrap:) Same zdjęcia również :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że wracasz do zdrowia:) a paczuszka doszła!!! piękności mi przysłałaś, dziękuję Ci baaaaaardzo:*:) obfotografuję ptaszęta i wstawię na bloga, a potem zawisnął w oknie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny te scrap! Ja właśnie takie lubię, jakoś nie dojrzałam jeszcze scrapowo do tych bałaganiarskich :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piekny scrap :)) aż mi sie zimy zachciało :))))
    całusy posyłam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. *Ipsa- dziekuję,fajnie że ptaszki już przyfruneły:))
    *Anna-dziekuję:)Pozdrawiam:)
    *Artambrozja-pięknie dziekuję:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kolory :-) Bardzo mi się podoba ten scrapik.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie u Ciebie...Zimowy skrap jest uroczy...Zima jak każda pora roku ma swój urok,ale...ja już wyczekuję pierwszych oznak nadejścia wiosny. Krokusy już zakwitły...w powietrzu czuć cieplutkie,wiosenne słońce...Ach.Pozdrawiam serdecznie! *Matylda*

    OdpowiedzUsuń
  10. skromnie czy nieskromnie, zawsze pięknie :)
    nie mogę się nadziwic Twoim cudom Peninio :)

    OdpowiedzUsuń
  11. *Pia- thank you!
    *Almirani-dziękuję bardzo :)
    *Sekretnik Matyldy-dziękuję:)Tak czuć już w powietrzu wiosnę :))
    *Jagulka-och bardzo mi miło:))Dziękuję Kochana :)

    OdpowiedzUsuń