czwartek, 18 lutego 2010

Kotki dwa

Wczoraj całe popołudnie przespałam i noc też...
a dziś o wiele lepiej się czuję...chyba było mi to potrzebne:)
Odpoczełam.
***
A dziś z samego rana pogoniłam do maszyny.
Uszyłam te o to kotki dwa,
z sercowymi łatkami.
Są płaskie ale same siedzą i nie trzeba ich o nic opierać:)
To moje pierwsze kocie wyroby, ale
chyba jeszcze kilka powstanie
bo bardzo je polubiłam:)
***



***
Pięknie dziękuję za ciepłe słowa,bardzo mi pomagają :)
Tak miło i w duszy i w sercu :)

32 komentarze:

  1. Świetne to kocie śpiochy :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kotki urokliwe, tylko trochę smutne... (a może mi się wydaje?) I te łaty sercowe świetne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super koty, smutne, senne, zamyślone...urocze, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie mają piękne, rozmarzone, rozespane minki...

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczne koteczki !!!
    szalejesz z Ta maszyną:)
    Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne, chociaż troche jakby naburmuszone :P

    OdpowiedzUsuń
  7. To teraz będzie koci zawrót głowy ...
    pięknie !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. *Ata-dziękuję:)Pozdrawiam:)
    *Myszka- dziękuję:)...moze i smutne a może zamyslone..nie wiem sama:)
    *Asica.p-miło:)Buziak!
    *Kiciula- dziękuję:)
    *Sanka-miło;)To dla mnie komplement..od Twórczyni najlepszych kotów na świecie:))Dziękuję i pozdrawiam:)
    *Rosaliaa-pięknie dziękuję:)
    *Anna- dziękuję,miło :)
    *InusiaM-dziękuje:)
    *Roszpunka- pięknie dziękuję;)
    *Kasia- dziękuję:)
    *Titania yng Nghymru- dziękuję...może trochę...
    *Rybiooka- dziękuję:)Tylko troszeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. PIĘKNE!! takie słodkie do wyściskania :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku jakie urocze kociaki. Można sie tulic do nich do woli albo połozyć jako maskotkę na półkę i gadać o czym tylko dusza marzy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kotki słodkie:) To pewnie z okazji chyba czwartego już w tym roku dnia (wczoraj) kota:)

    OdpowiedzUsuń
  12. uhuh nice yesterday was the day of the cats!!!
    i've made this pattern it's very nice!
    ciao silvia

    OdpowiedzUsuń
  13. kotk pzślne.. to z okazji wczorjszego swiaowego dnia kota , tak ??? :) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  14. ach...jakie cudeńka!
    ależ się rozszalałaś...aż miło popatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. hello Peninia!
    I just wanted to say thanks for yor visit at me : ) If you'd like to play for a gift, can leave a comment at my last post -it's enough to win an original Borsheka doll or notebook. : ))

    + lovely cat... : ))

    OdpowiedzUsuń
  17. Very nice cats, they are looking so sad, I love it.

    Greetings
    Biggi

    OdpowiedzUsuń
  18. oj, koty to moje miłość a te są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne kotki, ja wszystkie je uwielbiam w każdej postaci :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Peninko, zaskakujesz wciąż i wciąż! Wspaniałe koty!

    OdpowiedzUsuń
  21. Najpiękniejsze na świecie!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. O matko no... Jak można takie cuda szyć??? No nie mogę wyjść z podziwu!!! Śliczne:):):) Zdrowiej!!!!!!!!:* Ja się na razie jakoś trzymam:D Czosnek piję z cytrynką i może cosik pomaga hihi;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaaaaaaaaaaa!!!! No nie mogę!!!! Piękniste takie, że szok!!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkie chyba kochamy koty;) są świetne, bardzo mi się podobają i te rumiane pucki;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Viva- dziekuję:)Buziak
    *Mrofka- dziękuję,miło:)Pozdrawiam!
    *Magda- dziękuję,tak :)
    *Silvia-thank You!:)
    *Maggie- dziękuję:)Tak z tej okazji też:)
    *Ania konieczna- ślicznie dziękuję:)
    *borSHEka -thank you!
    *Biggibaeren -thank you!
    *Jagulka-pięknie dziękuję:)
    *Nitkowa czaownica- ja też uwielbiam kotki:)
    *Ludkasz- dziękuję:)
    *Dorota- miło mi:)
    *Maj-dziękuję:)Buziak!
    *Joasiunia-dziękuję;)Mi też już trochę lepiej tylko jestem osłabiona...
    *Violetka-dziękuję,miło :)
    *Ipsa- ślicznie dziekuję:)

    OdpowiedzUsuń
  26. O rany,czemu ja tych kotków nie widziałam!Świetne są.

    OdpowiedzUsuń