piątek, 16 października 2009

Po śnieżnej nawałnicy wróciłam...
przez ten czasu byłam w domu bez światła i internetu...ech
ale juz wszystko wróciło do normy...
*
W pracy...aż serce się kraje i oczy zamglone łzami...
Dlaczego ...tak jest...
... ktoś (przyjazny mi) ostatnio powiedział że...
...w moim ciele zamknięta jest dusza anioła...
....nie wiedziałam co odpowiedzieć...
...............................................................
Aby nie myśleć o tym wszystkim
zatracam sie w tworzeniu i malowaniu...
to jedyna moja wolność....
Ostatnio jestem na etapie ślubnych kartek
***


***
Bardzo Wam Kochane dziękuję za tyle ciepłych i przemilusich
słów jakie piszecie w komentarzach i mailach...
Dziekuję że jesteście...bardzo!!!

11 komentarzy:

  1. Tworzysz piękne, klimatyczne kartki. Ta również jest cudna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ...w moim ciele zamknięta jest dusza anioła...

    Czy pozwolisz abym wykorzystała te Słowa- piękne.
    To niesamowity komplement !!!
    Uważaj kartki ślubne wciągają heheh ja dziś chyba 5 natrzaskałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bo to jesteś Aniołem:)
    uśmiechu Serduszko Tobie życzę:)
    karteczka przepiękna,a Rybiooka ma rację to wciąga,nawet jak się nie jest tak dokładnym jak Wy,miłego wieczoru Gosiu:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoją nieobecność dało się odczuć....Dobrze, że już wróciłaś do cywilizacji :))) Kartka piękna, retro i brązowa!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja się zgadzam dokładnie z tymi słowami, bo tak właśnie poczułam gdy Cię poznałam. I tylko żal mi, że spędziłyśmy ze sobą tak maluśko czasu... Kartka cudna, a praca... może kiedyś będzie inna, lepsza - warto wierzyć w lepsze jutro!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne - i bardzo twoje:) jak kochana zrobiłś napis moc życzeń?:) pozdrówka - glad you're back:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Kochane za miłe słowa...tak dobrze, że wszystkie jesteście...
    *
    Buziak slę dla - Maj,Dzwoneczka,Agato,Rybiokiej, Brises, Edzi, Ludki :)
    *
    Rybiooko - oczywiście możesz wykorzystać tekst.
    *
    Brises - dziękuję, ja tez żałuję, że nie udało nam się spędzić razem więcej czasu,ale wierzę, że takie chwile jeszcze nadejdą...
    *
    Edziu - przepraszam ale ostatnio nie mogę umieścić komentarzy pod Twoimi postami - nie wiem co się dzieje:( Napis na kartce to złota naklejka - można takie zakupić w arkuszu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przesliczna karteczka..jak to zwykle bywa u Ciebie :) Twój styl jest neisamowity :)

    OdpowiedzUsuń