wtorek, 8 września 2009

To był świat w zupełnie starym stylu...

"To był świat w zupełnie starym stylu,
to był świat zza szyb automobilu..."dziś cały dzień chodziła za mną
ta piosenka Urszuli Sipńskiej...
Usłyszałam ją w radiu, gdy jechałam do pracy :))
***
...a po pracy wytworzyła się taka karteczka wraz z kopertą.
Karteczka wykonana na podstawie Cardmapki na blogu CardPatterns

Koperta...

I jeszcze razem...


Mimo iż w pracy nie najlepsze klimaty...to i tak
dzionek minął bardzo milusio.
Był słoneczny i pełen energii.
Wybrałam się ze znajomymi po pracy do kawiarni
na słodycze i kawusię :)
A wieczorkiem, oczywiście pojechałam na trening capoeira :)
***
Otrzymałam również wygrane Candy pełne niesamowitych
i kolorowych cudeniek,
a także dotarły do mnie albumy wędrowne Anek i Hali.
Już niedługo wrócą do właścicielek.
Jak narazie wszystko dobrze idzie z Albumami Wędrownymi
więc mam nadzieję że będą tez chętni na kolejną edycje.
Gdyż takową planuję :)
***
Dziękuję Kochane za wszystkie komentarze :) Buziaki!

11 komentarzy:

  1. żal ,że te klimaty z piosenki już nie wrócą ..a karteczka zachwycająca :) Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach... och... brak mi słów... cudo! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Just beautiful! I love how you even match a matching envelope. Such a great idea.

    OdpowiedzUsuń
  4. Really beautiful work...and your envelope is amazing. Someone is lucky if I even stamp the envelope! :) I do love your card and all of the layers. Thanks so much for playing along with the Card Patterns sketch this week! I'm thrilled to be the sponsor and just posted my own card for the sketch on my blog :)

    http://allamericanstampers.blogspot.com/2009/09/winter-color-trends.html

    OdpowiedzUsuń
  5. ale mnei tu dawno nie było....śliczna ta kartelunia!!!:) a na kolejne albumiki też bede chętna...więc czekam z niecierpliwością!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka z tą kopertą rewelacja :) I kolory po prostu cudne

    OdpowiedzUsuń