środa, 19 sierpnia 2009

Karteczka...

Wiem, Kochane ze powinnam odpocząć...
ale po prostu nie potrafię...
uwielbiam tworzyć i nie potrafię sie opanować.
Już tak mam od dziecka...
Teraz troszkę czasu - więc go wykorzystuję
bo z dniem 1 wrzesnia będę go miała mniej.
Zaczną sie juz na dobre zajęcia w domu kultury,
dodatkowa klasa w szkole, treningi capoeiry,
jesienne zbiory(jak to na wsi)
no i oczywiście codzienne czyności...
***
Korzystająć jednak z wszych rad wziełam urlopik na dwa dni,
na mały relaks... po Sandomierzu.
Nawet udało mi się namówić Miska... :)
***
A dziś mój wytwór kartkowy według mapki :)
Taki czekoladowy....


Dziekuję ze jestescie :) Buziaki:)

5 komentarzy:

  1. dziękuję...padam do Twych nóżek,bo cuda Kochana tworzysz...buziaki,przesyłka dotarła,cała i dziś listonosz Ją doniósł:)dziękuję:****

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka! Piękne zdjęcie i niebanalny napis na niej :)
    A swoja drogą mi też wszytsko zmieni się od 1-go września..po 2 latach wracam do pracy i pewnie będę miała o wile wiele mniej czas na craftowanie, ale i tak się nie dam :p Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj piękna ta kartka , wymiękam!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Twórzcie dziewczyny,twórzcie,póki pomysłów pełna głowa i wena do tworzenia Was nie opuszcza :c)
    A karteczka bardzo nostalgiczna i czekoladowo apetyczna,jak zwykle śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka cudownie romantyczna i napis świetny! Mam nadzieję, że twórczość będzie Cię tak mocno cisnąć, że będziesz "zmuszona" tworzyć cha cha cha ;-) Ja już czekam na wrzesień, bo moja Córcia rozpoczyna pierwszy raz przedszkole :-)

    OdpowiedzUsuń