niedziela, 9 sierpnia 2009

Karteczka...

Wykonałam taką karteczkę z kopertą w kolorach niebieskości i brązu.
Niestety zdjęcia nie oddaje efektu papieru
i trochę pozmieniały się kolory :/

Użyłam do wykonania : Desingner Paper - Classic




Dziś jeszcze muszę gonić do pracy,
bo od kilku lat w sierpniu organizujęmy przy Domu Kultury
imprezę plenerową z -wyborami na "Baby Roku".
Jest na ludową "nutę" ale i tak cieszy się popularnościa.
Wszyscy dobrze się bawią ogladając kobietki z "Kół Gospodyń Wiejskich"
w różnych konkurencjach...zwłaszcza sprawnościowych :)
***
Marzę aby kiedyś dołączyć do tej imprezy "jarmark" z rękodziełem... może w najblizszej przyszłości się uda...czas pokaże...
***
Życzę Wam milusiej niedzieli. Buzialki

3 komentarze:

  1. cudne te kropeczki,podobają mi się jak zwykle dwie Twoje karteczki Gosiu:)pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Peniniu,
    dziękuję za posta. Jesteś Wielka, że się zalogowałaś na Forum!!!
    Właśnie na Twoim blogu wyczytałam o Targu Dominikańskim. Cieszę się, że powiadamiasz o tylu imprezach. Jesteś w stanie podać dokładne daty? Czy wybierasz się na jakąś imprezę? Może zrobiłabyś fotorelację?
    Kartka urocza, romantyczna i z klimatami...
    Serdecznie Cię pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń