środa, 13 maja 2009

Prosty notes i Atecik...

Wczoraj naszło mnie na wykonanie takiego oto prostego notesiku.
Spodobał mi się bardzo motyw i postanowiłam wykonać w podobnym klimacie Atecik.
Marzyło mi się jeszcze wykonanie tag,u i karteczki lecz niestety braki w papierze :(
A taki fajny byłby zestawik...
***



***
Kłębią mi się już w głowie kolejne pomysły, lecz gorzej z wykonaniem...poprostu cierpię na brak wolnego czasu...
Praca i treningi pochłaniają większość mojego dnia a wieczorem to tylko marzę o podusi :)
Tylko marzę...gdyż to własnie wieczorem nadrabiam zaległości zamówieniowe obrazy, scrapy, kubeczki itp.
Trochę sobie ponarzekałam... ale tak wogóle to wszystko to uwielbiam , to moje życie :))

3 komentarze:

  1. Spokojny, stonowany i bardzo miły oku zestawik :))

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny stempelek, idealnie wkomponowany w papier i wykonanie
    chroniczny brak czasu, skąd ja to znam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. he he...ale wieczorkiem to właśnie najlepsiejsze pomysły są...:)) zestawik fajniusi!!:)miłej i twórczej i owocnej pracy...w piękne i ciche wieczorki...:)))

    OdpowiedzUsuń