niedziela, 26 kwietnia 2009

Szkło malowane...

Oprócz prac z papieru znajduję chwilkę czas na malowanie szkła...
i tak własnie powstał kolejny obraz według dzieła Gustawa Klimta.
Poprzedni tryptyk został sprzedany na wystawie ...więc będę musiała wykonać kolejną edycję :)
***








Przglądając blogi, przypadkiem znalazłam fajną wymianę scrapową -kart ATC u Maknety.
Do wykonania są 3 ATC.
Temat:
CZAR ORIENTU.
PODRÓŻ MARZEŃ.
Nigdy jeszcze nie wykonywałma ATC - ale postanowiłam spróbować swoich sił :)
Czas do 18 maja :)

14 komentarzy:

  1. własnie bardzo ale to bardzo mi się podoba to co robisz na szkle....kiedyś w tym siedziałam...ale jakoś nie pasuje to do mnie...uzdolniona z ciebie kobitka!!:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Potwierdzam, zdolniacha jesteś, szkło pięknie Ci wychodzi :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Super !!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. zdolna i bardzo sympatyczna:*pozdrawiam ciepło i miłego wieczorku życzę ,a Twoje dzieło ,jak zwykle jest zachwycające:)

    OdpowiedzUsuń
  5. och, piękne...
    uwielbiam Klimta, a w Twoim wykonaniu jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie malujesz na szkle, wiem, że to trudne, bo kiedyś próbowałam, podziwiam :)
    Poproszę o adres na maila, przygotowałam niespodziankę z mojej zabawy blogowej.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawa technika może i ja spróbuje ?! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. super ładnie Ci wyszło!

    a u mnie wyróżnienie czeka na Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ artystyczna i uzdolniona z Ciebie kobitka ;* Piękne twory tworszysz ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie malujesz! Obraz przypomina mi witraż.
    Super. :D
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna praca, podziwiam estetyke i szczegoł wykonania, tym bardziej,ze wiem jak to jest bo sama maluje na szkle :) kolory sa pieknie zestawione i bardzo energetyzujace, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ..ależ piękne kolory ..oczu nie mogę oderwać !
    Bardzo podoba mi się pomysł i wykonanie .Piękna praca :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń