poniedziałek, 2 marca 2009

Losownie :)

Tak jak było uzgodnione, dziś 2 marca odbyło się losowanie przydasiów oraz aniołkowego kubeczka z imieniem :) Dziękuję wszystkim za miluśkie wpisy i za odwiedziny na moim blogu.
Losowanie odbyło się z samego rana - przebiegło szybko i sprawnie :)

I tak prawa rączka wylosowała Kredusię - do której polecą przydasie
a lewa rączka wylosowała Zmorkę do której pofruną na skrzydełkach Anioły

Dziewczyny proszę przesłąć adresiki :)



Jeszcze raz dziękuję i zapraszam niebawem na kolejne rozdawanie :)


A teraz kródka historia powstawania malowanego kubeczka dla laureatki. Kubeczek powstawał przez cały tydzień. Na początku kontury i pierwsze malowanie...


Po wyschnięciu jednej części kolejne malowanie...
Gdy całkowicie wyschła nałożona farba ( 48 h) na aniołkach -popełniłam trochę zdobień w formie kropeczek itp.


A dziś po losowniu zostało dopisane imię Laureatki :)
i oczywiście pomalowane i ozdobione :)
I kubeczek wykończony :)
A Zmorkę proszę o cierpliwość - gdyż jeszcze domalowane na kubku imię musi wyschnąć.


5 komentarzy:

  1. Juhuuu! Mam kubeczek! :)) Bardzo się cieszę :DD

    OdpowiedzUsuń
  2. Kubeczek aniołowy śliczny :).
    p.s.poproszę o wpis u mnie czy bierzesz udział w mojej zabawie, bo ja już nie wiem ;*.będę wdzięczna za info.
    pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wooow kubeczek tak na prawdę podoba mi się w każdym jego stadium :-) Ta kobieta kubeczkowa jest przeboska.. i to nie zaleznie od tego ..czy narysowaną buzinkę.
    Miło Tu u Ciebie gościć Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kubeczek dalej istnieje :) trzymam w nim kredki akwarelowe :D

    OdpowiedzUsuń