sobota, 28 marca 2009

Losowanie :) czerwony notesik i smutek w oczach...

Dziekuję wszystkim serecznie za udział w trzecim przyjęciu i już niedługo zapraszam
na kolejne - czwarte :)
A rączka dziś wylosowała karteczkę z napisem:
JENIULKA
Gratuluję i proszę o adresik :)
***
A do mojej podłużnej kolekcji notesików doszedł jeszcze jeden tym razem w kolorze czerwieni. Zaczełam go kilka dni temu ale dopiero dziś został ukończony :) Często tak mam, zaczynam coś tworzyć i nie kończę bo ulatuje mi wena.....pomysł....
więc wracam po jakimś czasie, po przemyśleniach... :)






Trochę smutku w moich oczach.... :((
gdyz mam nadwyrężoną prawą rekę od łokcia do palców i cięzko mi cokolwiek tworzyć.....
Powinna zrobić sobie przerwę, ale nie potrafię. Mimo bólu próbuję...ciężko... :(
Na pocieszenie zapisałam się (w ostatniej chwili) na słodkość na blogu

6 komentarzy:

  1. gratulacje dla zwyciężczyni!!! a tobie kochana cobyś szybko zdrowiała....niech reka twa zacznie znów być sprawna, by moje oko cieszyło sie tymi pieknościami które tworzysz!!:) miłej soboty:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka jestem szczęśliwa wygrałam taki piękny upominek a radość jest tym większa że dziś są moje urodziny i jakby nie było prezent jest cudowny

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapomniałam się podpisać post wyżej pisała Jeniulka

    OdpowiedzUsuń
  4. O, to jednak urodzinkowo Jeniulka, super :) :) Gratuluję, a Tobie życzę szybkiego powrotu do pełnej formy
    I zapraszam do zabawy:
    http://lylis.blox.pl/2009/03/Zapraszam-do-wielkanocnej-zabawy.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę że urodzinowa passa trwa :)
    Gratuluję wygranej.
    Penia uważaj z tą ręką!!Czasem warto dać sobie na wstrzymanie ..odpocznij..napawaj sie widokiem wiosny..praca nie zając wielkanocny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję...kochane za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń